Odpočivadlo "Pašerák"

22.04.2019 11:19

Náhradní odpočivadlo za zrušené na "Pašeráku" 

Na tomto místě se uskutečnilo setkání k ukončení sezony 2019.

 

Dne 21.04.2019 jsem se opět vypravil na Horu Sv. Šebestiána. S pomocí elektrokola je již mnohem snažší a tak tam mohu jezdit častěji. Je mi moc líto, že tam již není naše oblíbené odpočivadlo, a tak stále přemýšlím jak to provést, aby se zde daly opět dělat různé akce. Na př. zahájení a ukončení sezony nebo oslavy narozenin ap. Toto místo bylo naprosto ideální pro odpočinek před výjezdem na poslední kopec před Horou Sv. Šebestiána. Je vidět že to nemrzí jenom mně, protože stále vidím jak se někdo snaží o udržení tohoto místa pro cyklisty nebo i pěší turisty. Jeden z pokusů dokládám fotografií. Chybět bude vždy jenom nějaká odkládací plocha a přístřešek pro případ deště. 

 

Dozvěděl jsem se , že proti přístřešku protestovalo Povodí Ohře a také majitelé lesa. Této verzi však nevěřím. Stále mám dojem, že zde došlo k záměně místa. Nový přístřešek nyní stojí tam kde nikdy nestál a tak se mi zdá, že čs.lesy nechtějí přiznat tento omyl, a tak to zdůvodňují výše uvedeným.