Jak prožít hezký den

16.09.2018 11:21

Zdá se, že léto je již definitivně na odchodu a tak je třeba využít každý jen trochu teplý den. Zavítal jsem na Horu Sv.Šebestíána, kde se konala nějaká oslava zřejmě podle kostýmů asi výročí spojené s americkou armádou. Nikde, ani na oficiálním webu obce jsem nenašel ani zmínku o této akci. Dozvěděl jsem se o ní jenom z doslechu. Samozřejmě jsem nejprve zavítal do "RETRA" (známá hospůdka) na jedno rozjezdové. Zkontroloval a nafotil výstavbu zahrádky a abych nějak zabyl čas, jel jsem objevovat neznámé cesty. Tam kde bych nikdy nikoho nečekal jsem se potkal s příjemným člověkem, kterému se zaběhl pes, když v 15:00  proběhla ukázka bojů II.světové války. Zřejmě se polekal střelby, která se ozývala po celém okolí. Od 17:00 začla své vystoupení beatová kapela z Loun. Cestou domů jsem pak objevil kouzelné místečko. Kdo uhodne odkud to je ať to napíše do návštěvní knihy nebo dá vědět v komentářích na dalších mých stránkách.